Liefde - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Eline Vlasblom - WaarBenJij.nu Liefde - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Eline Vlasblom - WaarBenJij.nu

Liefde

Blijf op de hoogte en volg Eline

23 Maart 2014 | Peru, Cuzco

Met de Machu Picchu crew de stad ingegaan voor een massage. Die bieden ze hier namelijk overal aan. Een full body massage, is hier ook echt een full body massage. Uitgebreid gegeten om vervolgens naar het Milhouse te gaan voor een feestje. Het was leuk omdat we met een leuke groep waren. Maar ik vind het persoonlijk echt een faal, als je de salsabar gewend bent.

Vandaag een dagje later scheen de zon. Het was hoog nodig dat mijn gedachten even op een rijtje werden gezet. Dus ben ik gaan hardlopen. Zo diep in gedachten dat ik er pas na 2 uur achterkwam dat ik verdwaald was. Ik heb er uiteindelijk 1,5 uur over gedaan om weer terug bij het hostel te komen. Maar het heeft wel geholpen. Na een (alweer) koude primitieve douch, de stad ingegaan met mijn nieuwe peruaanse jurkje. Ik hield er een Australische date in de salsabar aan over.

Toen ik terugkwam schrok ik enorm. Sara was heel ziek en had 40 graden koorts. Ik voelde me schuldig dat ik er niet was die ochtend. Heb mijn date afgezegd, want saar is toch wel echt 100000 miljoen keer belangrijker. Samen een beetje gechilled, gepraat en geknuffeld. We dachten eraan om naar het ziekenhuis te gaan. Maar dit was gelukkig niet meer nodig nadat ze een paar pilletjes had ingenomen waardoor de koorts daalde. Nu ik dit zo typ besef ik me hoe ongeloofelijk veel ik van dit pure meisje hou. Hopen dat ze morgen beter is, aangezien we dan toch eindelijk naar Puno gaan.