Shalom Chaverim - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Eline Vlasblom - WaarBenJij.nu Shalom Chaverim - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Eline Vlasblom - WaarBenJij.nu

Shalom Chaverim

Blijf op de hoogte en volg Eline

10 Maart 2014 | Peru, Cuzco

We hadden er 3 nieuwe roommates bij waaronder een jongen uit Israel die mee heeft gevochten in de oorlog. Hij was nu klaar en net als vele andere soldaten had hij een bedrag gekregen om mee te gaan reizen. Of het een verwerkingsproces is weet ik niet, maar hij had ons heel veel oorlogsverhalen te vertellen. Daarnaast was hij ook al een paar maanden aan het reizen en had hij naast spannende reisverhalen, veel tips.

Het carnavals vuurwerk zorgt niet alleen voor vermaak in de avond, maar is ook een goede wekker voor in de ochtend. Het effect van vuurwerk is zeker indrukwekkend in dit bergachtige gebied. Maar er is zoveel en misschien is dat wel de reden dat ze tot 8 uur `s ochtends doorgaan.

Vandaag ben ik naar de markt geweest met een australische jongen uit het hostel en Lucas van de gitaarles. Het was heel chaotisch en het stonk naar dode schapenkoppen. Maar wel low-budget inkopen kunnen doen!

Lucas en ik hadden even geen inspiratie meer voor de muziekles. Dus vroegen we saar om advies. Aangezien zij al vanaf haar 4e in een kinderkoor zit, dachten we dat ze vast wel een paar leuke liedjes wist. Shalom chaverim it was.
Ze hebben er zelfs gitaar bij gespeeld. Ikzelf deed de cagon en omdat het zo goed ging hebben we het uiteindelijk 2 stemmig kunnen doen! Het klonk heel mooi. Saar en ik keken elkaar aan en ik denk dat we ons op dat moment precies hetzelfde voelden. Ik was trots en dat waren de kinderen zelf ook. Natuurlijk wilden ze het gelijk aan de hele school laten zien. En dat hebben ze aan het eind van de dag gedaan. Het schoolhoofd was impressed. Een goede high five en we konden allen met een voldaan gevoel naar ``huis``.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Cuzco

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

06 April 2014

Het trio in La Paz

01 April 2014

Copacabana en Isla del Sol

30 Maart 2014

Barefoot around Taquile

27 Maart 2014

Puno en de stakingen

23 Maart 2014

Liefde
Eline

Zuid-Amerika 2014

Actief sinds 12 Maart 2014
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 4617

Voorgaande reizen:

08 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

12 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: